מדיניות החזרים/החלפות

מעוניינים להחזיר או להחליף מוצר שקניתם? זו תהליך פשוט מאוד!

ודאו כי המוצר שברשותכם נשאר סגור ושלא נעשה בו שימוש או שנגרם לו נזק כלשהו על ידי המשתמש. לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש. יש להגיש תמונה או צילום מסך של האישור להזמנת המוצר שביצעתם, תוך עד שבעה ימים ממועד הרכישה.

לאחר החזרת המוצר, יתבצע זיכוי לתשלום שבוצע, אחרי ניכוי דמי הביטול שהם בגובה עלות המשלוח שבחרתם. הזיכוי ישולם לכם באותה צורה בה ביצעתם את התשלום, בזמן ביטול העסקה והחזרת המוצר, ככל הניתן.

מדיניות החלפות והחזרות:

זכות הלקוח להחזרת מוצר ו/או לביטול רכישה תהיינה בהתאם לחוק הגנת הצרכן- התשמ"א – 1981 ובהתאם למדיניות האתר כפי שתפורסם בתקנון מעת לעת.

לקוח שיהיה מעוניין להחזיר מוצר שרכש יוכל לעשות כן לאחר שישלח הודעה על ביטול העסקה למייל האתר שכתובתו : luxsampleshelp@gmail.com או למספר הוואטספ המופיע באתר, בתנאי שעומד בתנאים הבאים:
 
המוצר יוחזר לבית העסק luxsamples בתיאום מראש, לא יאוחר מ- 7 ימים מרגע קבלת המוצר אצל הלקוח.

המוצר לא נפתח ע"י הלקוח, לא נעשה שימוש כלשהו במוצר והוא לא נפגם בצורה כלשהי ע"י הלקוח. (לא ניתו להחזיר דוגמית ששומשה).


לאחר ביטול העסקה והחזרת המוצר, הלקוח יקבל החזר כספי שכולל את הסכום ששולם עבור המוצר, פחות דמי ביטול שם מחיר המשלוח שהלקוח בחר ופחות עלות המשלוח אל בית העסק. ההחזר יתבצע באותה צורה בה בוצע התשלום, וישולם בהקדם לאחר הביטול והחזרת המוצר, ובכל מקרה תוך שבעה ימי עסקים מיום ביטול העסקה והחזרת המוצר. בעל העסק יכול גם לחייב את הלקוח בהוצאות נלוות כמו עלויות אריזה וכדומה.

משלוחים:

  1. משלוחים המיועדים להפצה לבתי אב באזורים רגילים ימסרו תוך יום עסקים אחד לאחר יום איסוף החבילות מבית העסק  ועד 3 ימי עסקים .
  2. משלוחים המיועדים להפצה לבתי אב באזורים רגילים הנאספים מבתי עסק הממוקמים צפונית לנתניה ודרומית למזכרת בתיה, ימסרו עד 3 ימי עסקים ל 90% מהחבילות ועד 4 ימי עסקים לכלל החבילות.
  3. משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים הנאספים מבתי העסק בכלל האזורים כולל אלו בסעיף 2 לעיל יתבצעו עד 5 ימי עסקים. אזורים חריגים לעניין סעיף והסכם זה הינם האזורים המצוינים בטבלת יעדים חריגים שבאתר HFD

השליח ינסה לקבוע פגישה עם הלקוח עד פעמיים. במקרה שלא יתקבלו תשובות לשני הניסיונות האלה, יידרש תשלום של 35 ש"ח עבור כל תיאום נוסף. מומלץ למלא בפרטיות את כל המידע הרלוונטי בתיבת "הערות" בעמוד העגלה, כדי למנוע קשיים במשלוח החבילה.